Olmaz Böyle Şey Programı Rezaleti

Cuma gününün bana verdiği yorgunluğu atmak için televizyon kanallarında gezinirken Star Tv'de yayınlanan Olmaz Böyle Şey adlı program gözüme takıldı.

Programdaki rezaleti anlatmadan önce programın yayın formatından bahsetmek istiyorum. Bu programın amacı, kendine güvenen yetenekli insanların yeteneklerini konuşturarak yarışma jürisinin gözüne girmesi. Tabi bunları yaparken, insan hayatını sömürerek ve hayvan haklarını ihlal ederek bu gösterileri reyting aracı olarak kullanmak.

İşte programın rezillikleri;

1) Programda Amerika'dan getirtilen bir adam canlı canlı çamaşır makinesinde elleri kelepçeli bir şekilde yıkandı. Peki bu adam ölseydi Star Tv ve programın yapımcıları ne yapacaklardı? Tabiki de gösteri yapanların imzaladığı ve tüm sorumluluğu üzerine aldığı anlaşmaları öne sürerek olaydan sıyrılmaya çalışacaktı.

2) Eminim ki televizyon tarihinde reyting almak için yapılmış en iğrenç olay hiç kuşkusuz kesinlikle budur. Bir adam (tabi adam demek ne kadar doğrudur bilemiyorum) akrep, örümcek, salyangoz ve çiyan diye tabir edilen kırkayakları canlı canlı yedi. Ya orada adamın zehirlenmesini öyle istedim ki! Hangi zihniyet hayvanların katledilerek gösteri aracı olmasına izin verir. Gerçekten de olmaz böyle şey!

Bu olayı izlerken ikidebir midem bulandı. Ben eğer televizyonun başında böyle oluyorsam stüdyodaki sunucular ve izleyicilerin hallerini düşünmek bile istemiyorum. Türk Televizyonculuğu'nun düştüğü bu hali düşünerek Star Tv gibi büyük bir kuruluşu kınıyorum.