Yeni Bir Site Reklam

Bugün web sitelerini gezinirken Site Reklam diye bir siteye rastladım. Gördüm ki bu site reklam üzerine kurulmuş bir blogdu. Sayfanın içeriğinde internette reklam yapmak için gerekli bütün yöntemleri keşfettim. İnsanlar nasıl oluyorda internete reklam vermiyorlar anlayamıyorum mesela bazı şekilleri inceleyelim ve analiz edelim.

Site Reklam Faydaları

Bu yazıyı gördüğümde kendi kendime dedim ki. Ulan oğlum gazete dergi reklamları varken neden site reklam diye bir işle uğraşıyorsun. Ayrıca internet reklamı konusunda google reklamları kimsenin eline su dökemez ama internet sitesi reklamlarının avantajları var. İnternet Sitesi Reklamlarının Avantajları

İnternette Reklam Vermek

Sonra kendi kendime dedim ki bunu en iyi Google Adwords yapabilir. Ama ben neden şimdi google amcaya bağlantı veriyorum. Çünkü çakmasın diye. Kendi kendime reklam verdiğimi bir duyarsa uçurur beni mazallah. Neyse internette reklam vermek çok iyi bir iştir ve bunun için Site Reklam adresine gidip internet reklamları hakkında bilgiler öğrenebilirsiniz.